Martine van de Mortel

Brand & Event Manager

Enthousiast, creatief, mensen-mens, conceptueel, visionair – en nog veel meer. Druk met mensen in beweging krijgen. Hoe? Door een goed gesprek of inspirerend event, het liefst zo innovatief mogelijk.

Bluehub bevindt zich midden in een wereld waar het op dit moment gebeurt; een omgeving waar startups de nieuwste technologieën vertalen naar nieuwe producten en diensten. En dat is nodig in een tijd waarin fundamentele innovaties nodig zijn om op termijn negen(!) miljard mensen duurzaam met elkaar te laten samenleven. Ik wil daar graag een creatieve bijdrage aan leveren – op mijn eigen manier. Daar word ik blij van. Ik bevind me het liefst op ongebaande paden, ga graag het avontuur aan. Bluehub is voor mij de perfecte plek waar ik deze bijdrage kan leveren: een bureau met échte inhoud, korte lijnen en jonge mensen die vooruit willen. Een cultuur waarbij we samen de schouders eronder zetten en zichtbaar zaken gedaan krijgen. Communicatie, branding en eventmanagement spelen een belangrijke rol in deze zichtbaarheid: hóe breng je de doelgroep in beweging? Daar houd ik me elke dag mee bezig.

Ik werk alweer bijna tien jaar in het marketingcommunicatie vak. Na mijn opleiding Commerciële Economie heb ik aan diverse functies inhoud gegeven, waarvan de laatste drieënhalf jaar bij Dorel Juvenile (moederbedrijf van o.a. Maxi-Cosi en Quinny). Daar was ik verantwoordelijk voor wereldwijde externe corporate communicatie, met name gericht op employer branding: het in de markt zetten van de organisatie als werkgever. De rode draad die je kunt rijgen door deze tien jaren aan ervaring is (marketing)communicatie en organisatie. Het bedenken van creatieve concepten en eventmanagement zijn daarin essentieel.

Niet alleen in mijn werk ben ik enthousiast, maar ook daarbuiten. Ik ben een mensen-mens, bevind me graag in het gezelschap van familie en vrienden en zorg ervoor dat we elkaar regelmatig zien. Liefst in combinatie met eten. Vaak, veel en lekker. Natuurlijk moet er ook een beetje gecompenseerd worden, wat ik probeer te doen met sporten. Ik tennis, korfbal en ga regelmatig hardlopen (nou ja, dat hard mag achterwege gelaten worden). Maar wat ik het allerliefste doe is reizen. Liefst zo ver en zo lang mogelijk op avontuur de wijde wereld in – exploring the world with eyes wide open.

Martine van de Mortel

Brand & Event Manager

M: +31 (0)6 12 69 87 49

E: martine@bluehub.nl

Martine over een project waaraan ze gewerkt heeft: 

e-Fulfilment Hub is een organisatie waar we grote campagnes en seminars voor organiseren. Communicatie in de breedste zin van het woord.”

En over een project waar ze trots op is:

Innoveins is een ecosysteem waar ‘plant’ en ‘techniek’ met elkaar samenwerken. Voor deze organisatie ben ik verantwoordelijk voor alle marketing communicatie-uitingen.”