Pim Deuling

Directeur-eigenaar

Eén van de aanvoerders van het Bluehub-team. Professionele passie voor strategische marketing en business development rondom innovaties. Persoonlijk gek van american football, films en series.

Binnen Bluehub ben ik één van de aanvoerders van een schitterend team. Ik word met name blij van uitdagingen op het gebied van strategische marketing en business development. De grootste voldoening haal ik uit projecten waarin ik samen met innovators uit de agrofood en high-tech werk aan innovaties. Zij vanuit een technisch-inhoudelijk perspectief, ik vanuit het marktperspectief. Samen bouwen aan innovaties die niet alleen doen wat ze moeten doen, maar ook financiële meerwaarde bieden voor de onderneming. Als ‘mede-ondernemer’ ben ik tevens bij een aantal opdrachtgevers verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van hun gehele onderneming.

Voordat ik een Bluehubber werd heb ik een aantal jaren als Marketeer gewerkt bij OTTO Work Force en daar mijn partner in crime Bart Verlegh ontmoet. Vervolgens heb ik de keuze gemaakt om, naast alle praktijkervaringen, mijzelf te richten op het vergroten van mijn theoretische kennis op het gebied van strategische marketing. Ik heb mijn GMAT en NIMA C gehaald en daarna gekozen om via een pre-master bedrijfskunde voor een universitaire marketingmaster aan de Radboud Universiteit te gaan. Ruim voor het einde van mijn tweede ‘studentenleven’ begon het ondernemersbloed echter te borrelen en ben ik in 2015 als zzp’er aan de slag gegaan. In eerste instantie onder de vlag van ‘mijn’ Marketing Zoo, welke in 2017 formeel samen is gegaan met Bluehub.

Naast mijn professionele passies besteed ik graag tijd met mijn familie en vrienden. Ik ben een enorme fan van american football en besteed tussen september en februari dan ook menig weekend aan het kijken van wedstrijden van mijn favoriete Seattle Seahawks. #Go12s! Daarnaast houd ik van films en series, bij voorkeur met mijn vrouw Netflixend op de bank. Voor een nieuwe aflevering van Peaky Blinders, Marco Polo of Prison Break kun je ons midden in de nacht wakker maken. Ook ben ik leider van een vriendenteam en daarom elke zondagmiddag rondom de regionale voetbalvelden te vinden. En hoewel ik tussen de vakanties door maar weinig tijd overhoud, is een zonnige vakantie voor mij niet compleet zonder een goed boek (sterke voorkeur voor Mario Puzo’s maffiaboeken, Noord-Korea, Nederlandse criminaliteit, Oost-Europa en de Eerste en Tweede Wereldoorlog).

Pim Deuling

Directeur-eigenaar

M: +31 (0)6 24 67 12 21

E: pim@bluehub.nl

Pim over zijn passie:

“Een innovatieve ondernemer, mét een prototype maar zonder businessplan, helpen naar een succesvolle marktintroductie.”

En waar hij het meest trots op is:

Yellowbag: deze Nijmeegse startup was een hoogtepunt van 2016: een succesvolle nieuwe product- marktcombinatie en honderden procenten omzetgroei!”