Jordi Boekesteijn

DIGITAL MARKETEER

Ambitieuze Digital Marketeer met een grote passie voor digital marketing en data. Altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om op basis van data innovaties en organisaties naar een hoger niveau te tillen.

Jordi’s pitch

Binnen Bluehub ben ik actief als Digital Marketeer. Op basis van data-analyse ga ik gericht aan de slag met de operationele marketing van klanten. Elke klant is daarbij anders. De ene klant heeft een behoefte op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO), de ander op het gebied van social media marketing of e-mailmarketing. Juist het bezig zijn op basis van data trekt mij in deze rol. Zo kun je écht een meerwaarde bieden voor de klant.

“Juist het bezig zijn op basis van data trekt mij in deze rol”

Dit doe ik natuurlijk niet alleen. Wat ik zo leuk vind aan werken bij Bluehub is dat we per project samenwerken in een divers team. Een jong, dynamisch en vooruitstrevend team waarin ieder zijn of haar eigen kwaliteit heeft en we samen tot een optimaal resultaat komen.

Als sportfanaat streef ik ook naast mijn werk naar een optimaal resultaat. Dit doe ik zondagochtend in de krochten van het amateurvoetbal. Bovendien ben ik graag bezig met hardlopen, mountainbiken en zwemmen. Ook ga ik graag op reis om nieuwe avonturen aan te gaan. Je leeft immers maar één keer!

Cases waar ik aan werk

IHI Hauzer Techno Coating

Marketing en sales naar een hoger plan op basis van data driven werken en Return on Investment.

e-Fulfilment Hub

e-Fulfilment is een one-stop-shop oplossing voor pan-Europese e-fulfilment. Duurzaamheid staat centraal: onderweg naar 100% groene e-fulfilment.

Platform AgroToerisme

Van haalbaarheidsstudie naar pilots naar strategievorming.