Mark Mesman

DIGITAL MARKETING MANAGER

Verslaafd aan online marketing. Steeds op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om de doelstellingen van de klant te behalen. Ik wil deze doelstellingen echt begrijpen en ownen alsof het mijn persoonlijke goals zijn.

06 81 80 08 01
mark@bluehub.nl

Mark’s pitch

Als Digital Marketing Manager adviseer ik klanten over hun online strategie en uitvoering. Meer klanten en leads met behulp van de juiste digitale middelen en kanalen, dat is waar het om draait. Ik zoek naar de juiste middelenmix en de beste balans. Denk aan inzet van LinkedIn campagnes, Google/Bing Ads, zoekmachine optimalisatie, Facebook/Instagram advertising en conversie optimalisatie. Steeds is de kern het verzamelen van relevante data en dit op de juiste manier gebruiken.

“Meer klanten en leads met behulp van de juiste digitale middelen en kanalen, dat is waar het om draait”

Ik ben voortdurend aan het optimaliseren. A/B tests bijvoorbeeld vind ik fantastisch. Onlangs testten we welke e-mail we zouden moeten inzetten (onderwerpregel en tekst). Eén variant leverde 40% meer clicks op en zorgde voor twee keer zoveel leads. Kijk, dat vind ik nu echt fantastisch; het continu uitproberen, trial and error, innovaties doorvoeren.
De learnings die we zelf opdoen of die we vanuit best practices ophalen zorgen voor een optimaal resultaat.

Bij Bluehub draait het om innovatie. Niet bang zijn om af en toe te falen. Want; no guts, no glory. Daar houd ik van. Op deze manier zit ik zowel zakelijk als privé in de wedstrijd. Ik ben bijvoorbeeld erg reislustig. Steeds nieuwe dingen beleven en daardoor tot nieuwe inzichten komen. Ik bind graag de tassen op mijn fiets en verken op die manier nieuwe omgevingen. Alleen, met zijn tweeën of met de kinderen. Ver weg of in Nederland. Dat is voor mij het echte leven!

Cases waar ik aan werk

IHI Hauzer Techno Coating

Marketing en sales naar een hoger plan op basis van data driven werken en Return on Investment.

Platform Agrotoerisme

Van haalbaarheidsstudie naar pilots naar strategievorming.

Ionbond

Transitie naar een digitale marketing- en salesaanpak.