Tom van den Toren

PARTNER & HEAD OF DIGITAL

Resultaat en doelgericht, commercieel ingesteld, organisator en inhoudelijk veel vakkennis op het gebied van digital, data & CRM.

Tom’s pitch

Binnen Bluehub ben ik Head of Digital en richt ik mij bij onze klanten op het ontwerpen, leiden en orkestreren van de digitale transformatie. Van digitale marketing, de implementatie van marketing automation tools tot aan data-analyse. Vanuit een business perspectief kijk ik naar hoe een organisatie haar commerciële resultaten kan verbeteren door middel van inzet van digital activiteiten, processen of technologie.

“Binnen Bluehub staat ondernemen en gezelligheid centraal”

Binnen Bluehub staat ondernemen en gezelligheid centraal. In mijn werk vind ik het belangrijk om groei te kunnen bewerkstelligen, zowel als persoon als commercieel gezien. Deze mogelijkheden zijn zeker aanwezig bij Bluehub. Last but not least, het teamgevoel en de gezelligheid zijn zeer belangrijk binnen Bluehub!

Naast mijn werk voetbal ik, ga ik graag met de mountainbike het bos in en ga ik het liefst zo vaak mogelijk op wintersport. Daarnaast ga ik graag met het gezin of vrienden leuke dingen ondernemen (o.a. biertjes drinken). Verder houd ik erg van in de natuur zijn, reizen en actieve buitensporten.

Cases waar ik aan werk

IHI Hauzer Techno Coating

Marketing en sales naar een hoger plan op basis van data driven werken en Return on Investment.

Platform AgroToerisme

Van haalbaarheidsstudie naar pilots naar strategievorming.

Ionbond

Transitie naar een digitale marketing- en salesaanpak.