Grodan
Innovatie in beeld
Innovatie in beeld
Jaarrond kwalitatief goede komkommers telen, ook in de donkerste periode van het jaar. Dat is het doel van Grodan in samenwerking met andere partijen als Botany, Signify, BASF en Rijk Zwaan.
Wanneer het doel is om een totaalrecept te bieden aan telers, zullen diverse schakels samen moeten werken om deze ideale samenstelling te bereiken. Denk daarbij aan substraat, assimilatiebelichting, waterhuishouding, klimaat en genetica.
Om de kennis die opgedaan wordt in dit onderzoek te benutten, wil Grodan de kennis delen en het belang van onderzoek duiden.
Dit is gedaan door de realisatie van vier video’s, die een kijkje in deze innovatieve keuken geven. Door elke partij die een aandeel heeft in dit onderzoek wordt toegelicht welke onderdeel van het recept zij voor hun rekening nemen. Om te laten zien dat dit onderzoek ook daadwerkelijk toegepast wordt of gaat worden in de praktijk, komen ook de telers aan bod die wekelijks aanwezig zijn en adviezen delen.
Vier inhoud gedreven video afleveringen, waarbij de weg naar het optimale totaalrecept in beeld wordt gebracht.
Alle partners die betrokken zijn bij dit innovatievraagstuk laten zien wat hun bijdrage is in het geheel.
“Om over een belangrijk project van ons videocontent te maken heb ik Bluehub, op advies van iemand die al met Bluehub werkte, benaderd. Vanaf de eerste kennismaking voelde ik een goede, prettige en professionele match. In samenspraak zijn we tot een aansprekend concept gekomen. In de uitvoering had ik al vrij snel het gevoel dat ik me niet overal meer mee hoefde te bemoeien. In samenwerkingen ben ik op zoek naar partners die goed begrijpen wat we willen (dus doorvragen maar ook doortastend zijn), die zelf met goede ideeën komen en die ontzorgen. Bluehub heeft het op deze punten heel goed gedaan. Zowel inhoudelijk als organisatorisch. De kwaliteit die is afgeleverd is zeer goed en ik zal dan ook niet twijfelen Bluehub voor een volgend project te benaderen.”
Stefanie Wienhoven | Communication Manager Grodan