Bart Janssen

DIGITAL MARKETING MANAGER

Resultaatgericht, analytisch en ambitieus met een drive voor online marketing, technologie, leadgeneratie en data. Voor elk project is het groei en impact waar het om draait!

Bart’s pitch

Als Digital Marketing Manager werk ik aan online strategie en de digitale transformatie van bedrijven. Centraal staat de klantreis en het generen van meer leads om hiermee een significante bijdrage te kunnen leveren aan groei en impact. Dit alles op basis van een budget dat zichzelf terugverdient en aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen.

“De klantreis, groei en impact staan centraal”

Bluehub opereert in een dynamische omgeving met een gemotiveerd team van vakspecialisten. We werken aan mooie projecten, gericht op innovatie binnen de industrie 4.0.

In mijn vrije tijd onderneem ik graag dingen, alleen, samen met mijn partner of met vrienden. Dit is met name gerelateerd aan gezelligheid, reizen, borrelen en dineren. Ik hou van een beetje beweging zoals voetballen, indoor cycling, skeeleren, wintersport of wandelen met de hond. Verder pak ik op mooie dagen graag de motor om een rondje te toeren. Ik heb een passie voor muziek waardoor ik vaker op festivals te vinden ben, zowel als bezoeker of voorheen zelfs ook als DJ.

Cases waar ik aan werk

IHI Hauzer Techno Coating

Marketing en sales naar een hoger plan op basis van data driven werken en Return on Investment.

e-Fulfilment Hub

e-Fulfilment is een one-stop-shop oplossing voor pan-Europese e-fulfilment. Duurzaamheid staat centraal: onderweg naar 100% groene e-fulfilment.

Platform Agrotoerisme

Van haalbaarheidsstudie naar pilots naar strategievorming.

Ionbond

Transitie naar een digitale marketing- en salesaanpak.