Onze oplossingen
Marktonderzoek
Door middel van marktonderzoek wordt er relevante bedrijfs- en marktinformatie ontwikkeld, verzameld, geanalyseerd en gepresenteerd.
Door middel van marktonderzoek wordt er relevante bedrijfs- en marktinformatie ontwikkeld, verzameld, geanalyseerd en gepresenteerd.
Binnen het domein van marktonderzoek is Bluehub een specialist in het ontwikkelen, verzamelen, analyseren en presenteren van relevante bedrijfs- en marktinformatie. Voor onze klanten vormt dit het kennisfundament voor betere besluitvorming, beleidsvorming, en/of nog uit te werken strategieën, campagnes, werkwijzen of andere plannen. Het opleveren van een onderzoeksrapport is voor ons geen doel op zich. Wij willen jouw bedrijf de juiste kennis en informatie bieden om verder te groeien. Afhankelijk van de behoefte en doelstelling bieden wij marktonderzoek, pilotonderzoek en haalbaarheidsonderzoek aan.
Heb jij behoefte aan hoogwaardige informatie, analyses en advies om daarmee jouw ambities te kunnen onderbouwen, evalueren en/of nader vorm te geven? Neem dan contact met ons op!
Tijdens marktonderzoek worden kansen en bedreigingen in de markt (externe analyse) en sterktes en zwaktes intern (interne analyse) geïdentificeerd. Hierbij maken we veelal gebruik van deskresearch en fieldresearch als onderdeel van het door Bluehub ontwikkelde zesstappenplan.
Aan de hand van eigen tools en methodieken worden concepten (ideeën, producten en diensten) in de praktijk gevalideerd.
Heb jij een specifiek idee voor een product en/of dienst en wil je weten of het daadwerkelijk economisch haalbaar is? Oftewel, is er een haalbare businesscase? Door middel van een haalbaarheidsonderzoek wordt dit onderzocht.
Bluehub onderscheidt zich op het gebied van marktonderzoek door:
Bluehub bestaat uit een divers team van jonge honden en senior professionals met excellente competenties op bedrijfskundig, bedrijfseconomisch, strategische marketing en creatief vlak.
Onze ambitie? Growing your innovation!