Martine van de Mortel

MARKETING MANAGER

Enthousiast, conceptueel, creatief, mensen-mens, visionair en nog veel meer. Druk met mensen in beweging krijgen.

Martine’s pitch

Geen dag is hetzelfde als Marketing Manager bij Bluehub. Innovatieve groei is de rode draad, hoe we daar invulling aan geven enorm divers; van marketingcommunicatie strategie naar productlancering, de bouw van een merk, de groei van een ecosysteem of community en van concept naar (digitale) campagne. Altijd gericht op doelstellingen en resultaat.

“Innovatieve groei is de rode draad, hoe we daar invulling aan geven enorm divers”

Bluehub is een bureau met échte inhoud, korte lijnen en jonge mensen die vooruit willen. Een cultuur waarbij we samen de schouders eronder zetten en zichtbaar zaken gedaan krijgen. Samen zorgen we voor impact, daar krijg ik energie van.

Niet alleen in mijn werk ben ik enthousiast, maar ook daarbuiten. Ik ben een mensen-mens, bevind me graag in het gezelschap van familie en vrienden en zorg ervoor dat we elkaar regelmatig zien. Liefst in combinatie met eten. Maar wat ik het allerliefste doe is reizen. Met twee jonge kinderen is dat iets minder avontuurlijk dan voorheen, maar dat maakt het zeker niet minder leuk.

Cases waar ik aan werk

Blei

Bij Blei beschouwen ze eieren niet als iets alledaags. Deze eitjes zijn extragezond en worden op duurzame wijze geproduceerd, direct van de leg.

GLITCH

Met internationale partners naar een beredeneerd gebruik van fossiele energie in de glastuinbouw.

Platform Tuinbouwreststromen

Van afval naar waardecreatie voor de land- en tuinbouwsector.

Grodan

Jaarrond kwalitatief goede komkommers telen, ook in de donkerste periode van het jaar. Dat is het doel van Grodan in samenwerking met andere partijen.

Ionbond

Transitie naar een digitale marketing- en salesaanpak.